Amirra Najihah







+
+

bejalan :)
Friday, November 5, 2010 | 11:09 PM | 0 comment

ehems .penatnye hari neyy .sbb semalam ibu ckp nak bwk gy Ampang Park .kawan ibu nak jumpa .name dy Kepten Kamarulzaman .so ,hari nie pegi lah .ibu ckp nak pg kul 2 .tp kul 2.15 baru gerak .sbb nak carik baju lg .gosok lg .haha .mekap setebal 6 inci lg .huhu .ibu pun bebel .hari ney aku pakai tudung :) YEAH ! gerakgerak 15 minit pun sampai .sbb tak jem .pastu pegi lah kat Ampang Park tu .hoho .bosan gela .tunggu si Kepten tu punya la lama .15 menet tu.so ,aku belek belek lah baju kat situ .pastu dy pn dtg .waa ! tekejut aku tgk dia .HAHA .sorry pakcik .HAHA .dia kata aku ,ibu aku n akak aku ,kami cam adik beradik .HAHA .ibu aku mesti kembang sekuntum .AUWW ! :D pastu dy tnye aku ,nak makan ape ,aku pun malu malu gajah lah ,HAHA .pastu aku aku si Kepeng dan Gepeng tu pun jawab ,nak makan KFC .HAHA .ok ,pegi KFC .jalan jalan .sampai pun kat KFC .nasib Kepten tu tak jatuh .aku dah gelak gelak dah ,naseb dpt kave .HAHA :D Kepten tu pun tanye ,nak makan ape ? HAHA .kami pilih Pinggan Ular je .HAHA .sian dy .nnty abes duet dy aku tibai .dy pon order ,peh ! ckp punye kuat .tak pasan pulak org lain tgh order .pastu dy ckp 'MAAF ,TAK NAMPAK ADA ORANG' kakaka .lawak gelaa .tak dpt tahan gelak .aku pun gelak lah kuat kuat .sian pakcik tu .pastu dah siap order Pinggan Ular 4 , chezzy wadges 3 , n 2 air pepsi ,1 air milo 1 air mineral .HAHA .dy nak baya .skali dy bukak wallet dy , peh ! DUET BEKEPUL KEPUL . kalau lah aku dpt tu .HAHA .shopping lah kje aku :D pastu dy ckp ,pilih kusi yg leba leba .kakaka .adoii :) okie .pastu makan lah .HAHA .aku ckp ,aku nak basuh tgn .ramai pulak tgh basuh .lama pulak tu . pastu dy pun ckp takyah .gosok gosok je tgn tu .HAHA .koto lah ngekk ! pastu makan lah .aku makan wadgges dlu .HAHA .habes ouh ? pastu makan ayam .tak habis pun ? sebab ada 2 .dua dua besa gajah .HAHA .pastu abes makan .sembang pnye sembang .snap snap gmba .HAHA .dy pun ckp , nk tgk wayang tak ? ahh ! aku nak tgk HISS tu .cm beh je .HAHA .ibu ckp takyah .pastu dy tnye lg .nak tak ? kami pun ckp, xde duet .HAHA .skali dy seluk poket dy .dy bagi aku n akak aku sorang RM 50 . HAHA ,tekejut aku ,adoii .baik gela dy .melayang RM 160 dy .HAHA .pastu jln2 betul kan spek mata aku .RM 1 .murah ? HAHA .pastu dy pun balik .ibu pn ajak gy jalanjalan .aku pun okie :) jum .pg Central Market pulak .grr ! tudung hancus .akak aku lah yg betolkan .HAHA .maklumlah .tak rety pkai tudung .org sume tgk .haish ! malu aku .grr ! tudung pun melayang akhirnya .huehua :D pastu pegi mana ek ? ramai betol org asing .aku beli gelang n rantai .pastu otw balik .ibu ckp nak minum ABC ronda punya ronda .takde .so ? ibu ckp nak makan roty camai .n myra banje ? grr ! sedih gela dlm hati .HAHA .sbb duet tu nk simpan ,dah janji dgn Mr D .nak hang next week .sobbs .makan makan .akak aku makan byk ! smapai 2 roty canai .huaa .mesti kurang lg duet nnty .haishh ! HAHA .last2 , tak sampai RM 10 .lega aku . HAHA :) 






 i love you mum :)
i love you Puan Syerinn :)


wif my sista :)

*SEKiAN*


♥ Older | Newer ❥