Amirra Najihah







+
+

Dzul Danieyl
Monday, November 22, 2010 | 9:12 AM | 0 comment

haha .funny wey ! padan muka kau .akhirnya diREMOVE kan ? kau dah buat aku hilang saba dah .aku ckp tak suka ,tak suka lah .amek kau ! kan mlm tadi aku dah carutkan kau kt IM .siap capslock lg .bia tebukak mate kau tu .maaf lah ,sengaja ,sbb kau buat aku rimas tahap gajah wey ? hahaha ! lawak gela nak mampus .kau ,jgn lah paksa aku kapel ngn kau .kau pun ,mcm takde gurl lain dlm dunia ney kan ?


                  November 22 at 3:05am Report
aq fuck ko sialllll .pukimak pnye betina
Ahmad Myraa WootWoot November 22 at 3:06am
oh yeah ? do i care ?
                  November 22 at 3:09am Report
bohsia siall
care??
Ahmad Myraa WootWoot November 22 at 3:23am
oh yeah ? do i care ?

mampus kau lah nak ckp aku bohsia ke ape ? like i care ? aku bukan bohsia ! so ,aku taklah marah .and tak payah lah nk layan sgt ngn kau .mak aku ckp ,kalau anjing menyalak .jgn di layan .nnty lagi menjadi2 .so ? kau pegi mampus sana .okie ? thanks anjengg ! hahaha ;)


♥ Older | Newer ❥