Amirra Najihah







+
+

wahh !
Monday, November 22, 2010 | 1:49 AM | 0 comment

baru je aku nak cakap untuk tarik balik katakata kau sayang .kau tahu tak kau bg aku harapan yg sangat tinggi ? aku kn mbe kau ja .tp tah lah .adoii .iloveyou ouhh .tp aku tak nak lah bile dah sayang kau gila babi .nnty kau buat aku cm MT buat tu .hahaha :D sakit nak mati tahu ? sobbs .hee .tapi mlm ney .mcm2 kau tanya wey .mcm green lyte ja .haha .pasan kn aku  ? hee .sumpah weyy ! aku asyik tegelak sorang2 ja .misheww ouh .tak puas jumpa kau .even 8 jam smlm kte menggedik .hahaha ;D adoii .kau tahu tak ? kau buat aku malu lah .haha .aku tak hypokrit plus tak rety menipu kn ? so ? ckp je lah .hihi .kau kan dah lame knl aku ? ngee .thanks ya sayang .akhirnye ,kau mengaku jgk kn ? wahh ! happy doe .rasa cm tak nak tido mlm ney .hehe ;) thanks for today ya hunney .maaf if ada salah silap ini malam .iloveyousofuckingdamnmuchyy !


♥ Older | Newer ❥