Amirra Najihah







+
+

AZAM 2011 .
Thursday, December 23, 2010 | 1:53 AM | 0 comment

aaa .asal tahun baru ja ,azam mesti baru kan ? kan ? haha .adehh ! azam tahun ney pun aku tak laksanakan lagik .cewahh ! haha .ala .bia lah .tnggal lagik bape hari je nak dkt 2011 .tak sempat nak buat azam uh .haha .356 hari ,tak buat buat .hee ;DD okay okay .azam 2011 aku nak blaja sungguh sungguh .sbb spm dah 2011 tu .penentu hidup kot .adehh ! and aku nak sangat sangat aku solat cukup '5' waktu .lepas aku keluar dari asrama ,liat gila nak solat .HOH ! bila nak empuk nye ? asek liat ja ? hahaha .adehh ! and ,azam yg paling penting skali .aku taknak dah bawak handphone pegi sekolah .aku dah taknak kena rampas .and ,aku taknak main handphone ja kat sekolah .tak boleh belajar ouh ! dah lah bawak handphone ,earphone pon bawak jugak .denga lagu bila cikgu mengaja .lagik lagik tyme ADDMATH ,sorry cekgu Abbas .tak boleh masuk .cekgu aja pun bosan .haha .cakap cam bebisik lah .takde selera mahu belaja .hoho .sorrysorry .bukan taknak belaja .tp tah lah ? heh ! hope ,AZAM 2011 ney .aku buat betol betol .ney ja yg aku nak .sbb tahun 2009 ,tyme PMR .malas aku nak belaja .tusyen pun malas nak pegi .haha .result pun malas malas ja .sobbs :( taknak buat parents aku sedih lagik .huu .Myraa ,yu ken duwet ! ahaa ;))


♥ Older | Newer ❥