Amirra Najihah







+
+

date oh date .
Thursday, December 30, 2010 | 7:51 PM | 0 comment

haha .oke ,12.30 amek si Nerdy tu katktm Kepong Sentral .haha .asek pakai baju yg sama ja .huahua ;DD malu malu kucen pulak .sbb ada ibu .haha .relax lah .ibu saya sporting oke ? hee ;DD then ibu jz drop kan kt depan bust stop .then lintas .haha .adehh ! ayat dy tak boleh blah .huahua ;DD gatal betol ? oke .then masuk Jusco .haha .mini Africa lah .mmg ramai negro .hmm .then masuk .jalan jalan .dia ckp dia lapaa .haha .oke ,pegi KFC .saya belanja dia makan snake plate .haha .tengah kaya lah kan ? huahua ;DD skali bukak wallet ,dia tekejot .bekepol2 duet .hha .tu duet singget lah .huahua ;DD adoii .then makan .amek seat yg blkg skali .depan tempat basuh tangan .then makan makan ,sembang sembang .tiba ,nmpak ramai budak sekolah ? apalah korang buat kat juco hariney ? haha .tgh makan .ada budak lalu .form 3 .empat orang ,then dy boleh cakap 'eh ,macam kenal ja ? haha .sengal lah ? sama sekolah ,asal tak kenal ? haha .famous oh saya .kahkahkkah ;D adoii .makan makan ,nmpk kemba laki saya .haha .Ajim .then nampak Zuren ,Bob ,Syami ,adehh ! ramai gilaa .then nampak pulak cekgu ? ouh damn ! ramai gila cekgu .5 orang kot ? apelaa .ramai2 kt Jusco hariney wtpe ? huu =,=' then dah abes makan .nak kuar dah .adehh ! tebalkan aja lah muka .heh ! Ajim siap tego ,then sengih2 lagi .haha .si Nerdy pulak siap ckp lagi 'nak aku blakon jadik boy kau tak ?' haha .oke ,tak payah .menimbul kan gosip ja .haha ;DD then masuk jusco ,dia nak carik baju .hha .burok2 ja .not my taste oke ? heh ;DD then naik tngkt 4 ,pegi tempat wayang .oh no ! saye temuntah .haha .keluar ayam KFC ouh .yuckss ! geli gilaa .then ddk jap .oh ! rasa tak sihat la .huu ;(( then balik lah .tunggu bus eh ? haha .negro ramai ouh .takot ! lama kot ? dah 40 menet tunggu .smbil borak2 .haha .then ,mmg dah putus asa .nak naik teksi .haha .aku ckp ,taknak .takot .then dy boleh ckp 'asal kau takot ? kene rapped ? aku ada lah .hahah .saket perot aku .weyy .oke ,kul 3 bus datang .wahh ! naik bus .lalala~ siket org ja .hihi ;DD then tunggu kat bus stop hijau .suruh ibu amek .then pegi ktm .haha .thanks for today Nerdy .hihi .byeBYE ;))


♥ Older | Newer ❥