Amirra Najihah







+
+

Erny Oh Sial ;DD
Sunday, December 26, 2010 | 8:30 PM | 0 comment

helo bitch .stop lah ganggu aku ,kau nak ape lagik ? dulu kau dah amek dia dari aku .aku dah taknak gadoh pasal laki lagi lah .and now ,hari ney .kau ckp kau rindu aku ? haha .funny at all .saket wey tetek aku bace .

Erny ; wey Myra .aku rindu kau lah ?

Myra ; sape ney ?

Erny ; Erny lah .awek Tuah .sape tak knl ? aku je awek Tuah .

Myra ; salah org ney .ney Nana .

Erny ; tak payah nak tipu lah ! Tuah ade kat sebelah aku .ney kn Myra ,tak payah nak tipu .

Myra ; blah boleh ?

Erny ; aku nak carik Myra *gendut* 


Myra ; hey ****mak ;) tak payah nak gnggu aku lagi lah .kau bohsia  ,tak layak kwn ngn aku .oke ? thank you .pegi jauh jauh lah sayang .


Erny ; babi ! aku Tuah lah !


Myra ; eh eh ? dah lah wey .please away from me .pegi lah kat Erny Kurus kau tuh .aku kan tak lawa ? leave me alone .dah lah .no more chance for you setan .thank you .

kau buat mata aku betambah sembab lah bodo ! please lah ? aku dah penat lah .away away away .oke ? thank you .


♥ Older | Newer ❥