Amirra Najihah







+
+

fcukka !
Wednesday, December 15, 2010 | 6:41 AM | 0 comment

hello .please eh ? jgn kaitkan dia dlm hal aku .hey bitch ,mcm dy sorang ja laki yg aku kwn .please ? aku tanak gadogado lah .adehh ! aku syg kau tahu tak ? tolobglah ,aku dah malas nak gado .tak matured lah ? sbb sorang laki pun nak gado ? kau boleh pkai sikit tak kepala otak kau ? eh ? pleaseplease .huhh .aku dah meluat dah dgn prngai kau .but ,aku saba kan ? still layan kau .huh !

**hihi .for my Elmo ,sorry ya .tak dpt meet today .hihi .i rendu kat Vampire Macho i .kte dah jmpe kn hrtu ? hihi .Vampire Macho i ney ,dah lame gyle tak jmpe .since two last month kott ? kan ? aha ! GATHGATHH .saye sayang awak ,mbe je .kang marah pulak awak kan if lebih2 .hahah .byett !
^hangoutt .


♥ Older | Newer ❥