Amirra Najihah







+
+

pelik ouh pelik .
Wednesday, December 29, 2010 | 11:33 PM | 0 comment

1*  ramai sgt yg ajak dating esok .haha .asal eh ? pelik ouh ! haha .esok pagi ,ada date ngn si Nerdy tu di Jusco  .then petang tu hang ngn ex abg ipa aku .haha .kelaka kot ? dy ckp mao belanja makan .sbb dy dah jnjy hari tu .hmm .tuntuttt ! haha .dah la sehari ja dy kat kL esok .then dy nak balik kuantan balik .huu .gonna mish you kepengg .haha ;DD adehh ! cmne ek esok ? dah la amek buku text esok .huu =,='

2*  ramai sgt budak2 samer yg text aku akhir2 ney .haha .adoii .ade org ckp aku dah berubahh .haha .yelaa ,dulu dok samner tudung labuh kot .skang kuar dah jadik setan .hahaaha .adehh ! takpe2 .aku akan try jadik myra yg dulu oke ? hihi .mwahh*

3*  hari ney ,kali ke 3 .org ckp aku dah berubah ? haha .tidak lah aku tak berubah .for itu ayie ,aku tak suka kau yg ney .please lah ? aku bukan bitch .aku tak suka kau yg ney .sbb tu aku cmney .hope kau faham oke ? tolonglaa berubah .aku nak kau yg dulu .eh ?

4* Danny Bouncer cakap aku dah sombong .haha .mana ada laaa .suka tipu taw .u kan dah ada new beby girl .wtpe nak gnggu u lagik .hihi .u dah ada new lyfe oke ? i still sorang sorang kat sini .sedih kan ? sobbsobbs ;( haha .adehh ! takpe ,if ada masa .kite hang oke ? hihi ;DD


♥ Older | Newer ❥