Amirra Najihah







+
+

cikgu ! Amirra Najihah mintak maaf .
Wednesday, January 26, 2011 | 8:32 PM | 0 comment

hee .bagus kan tajuk entry kali ney ? hihi .nak mintak maaf kat ckgu Lye .sebab tyme sejarah ,tak salin pun ape dy ajar ,sebuk baca novel .maaff ! history is boring .heh ,skipskipskip .then ,sebelum balik .acc pulak .sorry Puan Marlisa .Amirra Najihah tidur double period .hee .ngantuk gilaa ! sbb mkn ubat tu .mmg mengantuk lah kan ? pastu mimpi someone .sape ? abaikan ! damn hate you dude .tolonglah ,aku dah muak dah dgn kau .sekarang ,kau boleh pegi matik .thank youu ! n fyi ,malas nak meet kau .hm .hope ,jumaat-ahad nnty ,aku pegi lake town .aku boleh lupakan kau ,tolonglah .aku dah malas nak pk pasal kau lg .and sorry .aku dah buang num kau .block fb kau .hihi .sambung balik ,ade org tu ckp ,saye dah pegi london dah dgn Min Sen .sbb dy pon tidur jgk kt blakang tuh .heh ;)


♥ Older | Newer ❥