Amirra Najihah







+
+

geli wey ?
Friday, January 7, 2011 | 10:42 PM | 0 comment

first period pai .aha ! balaja pasal perkahwinann ouh .auww ! haha .sengal gilaa .class gelak ja hari ney .sumpah lawak .lelaki ,sangat gatal .jz buat weird face ja .hehh .then vibrate lah poket .tgk ,******* .haha .asal dy kol lagi ? menyemak lah kau ney .text dy ,tnye ney sape ? dy jwb sorry ,tadi aku nak kol Erny Copol ,tp terkol kau .haha .bodoh lah jugak ,aku dah suruh kau delete num aku kan ? haha .skali aku ckp kau negroo ! padan muka .haha .buat aku panas kan ? amek kau .aku baik-2 ,kau buat macam taik kan ? skang pay back tyme .sorry faker ! hihi .eh weyy ,tak payah nak bajet suci sgt lah kan ? aku taw lah ape yg kau buat .plus si copol tu .sama-2 pegi matikk .jgn gnggu aku .aku tak perlu kan kau lagi .pegi jauh-2 .mwahh


♥ Older | Newer ❥