Amirra Najihah







+
+

rendu rendu rendu .
Sunday, January 16, 2011 | 10:11 PM | 0 comment

auww ! kenapa semua orang rindu budak yang kurang comel ney ? hihi ,terharu ah .malam tadi dia text ,dia cakap rindu .auww ! eh ,dah lama tak text kan ? tiga minggu kot ? nak tahu sape ? Vampire Macho ah .hek .sorry sebab tak balas semalam .dah tido ouh .haha ;DD penat gilaa .belum pukul 10 dah tido ? haha .bagus kan scandal awak ney ?  haha .adehh ! pukl 4 tejaga .tgk ada 5 text .Vampire ,Ejam ,Soffwah ,abg Yen ,Din .ignore ja .pagi pukul 8 baru reply .hee .adehh ! text ngn Din ja .haha .dy pon cakap dy rendu saya .auww ! aha .then online facebook .adk saya pon rendu saya .haha ;D Alya Alyaa ,akak rendu adk jua lah .hee .skipskipskip .malam text ngn soffwah ,dia pun cakap ,dia rendu .kakaka ;DD auww ! semua rendu saya .eh eh ,saya tak jampi awak semua taw ? ahha .saya pon rendu awak semuaa ,kecuali lelaki gila tu .heh ! tak suka awak senanye .sorry


♥ Older | Newer ❥