Amirra Najihah







+
+

Ahad Cik Myra ?
Sunday, February 20, 2011 | 9:55 PM | 0 comment

ahh ! helo kawan kawan .nak cakap ney ,hari ney .penat bejalan ja .haha .pagi pagi ayah ajak pergi beli barang dapur .pukul 10.30 kot ? err -,-' okayh ,ikut ja .boleh beli macam macam .hekk ! then pergi kedai kasut ,saya beli slipper .Roxy .2 taw ? ayah suruh beli satu je .tp nak 2 jugak ! haha ;DD so ,beli jelaa .lepas tu pergi Mydin .ayah nak beli barang semua .so ? pergi tempat perempuan oh ! haha .beli lah apa apa yg patut .dan ,baby lotion .baby lotion saya dah habiss .huhu .lepas tu turun bawah .tempat makan .saya beli susu dutch lady ,ribenna ,100 plus and chocolate cadburry .bila nak bayar ,ayah marah oh ! ayah cakap nanti betambah gemok lah myra ,dah lah beli yg besar .haha .adehh ! tahukah anda bahawa chocolate blackforest tu sedap ? haha ;DD lepas tu balik rumah ayah kejap ,goreng harshbrowns ! betapa sedapnya .haha .lepastu ,online .main ps2 ,then main snap snap gamba ! haha .balik rumah :)

ibu pulak ajak pergi The Curve ,tp sebelum tu lepak condo kat damansara tu dulu ? so .bwk lah shortpans dengan t-shirt .terjun lah ! saya dah reti swimming lah .kalau bg markah ,A++ lah ! haha .adehh ! mmg penat oh ! 1 jam 30 minit .tecungap cungap lah kan ? haha .aduhaii ,takpetakpee .pukul 5.15 ,naik .sebab nak pergi The Curve .haisyo ! saya tak bawak towel oh ! rambut pulak basah .aha ! bia jela .mcm rambut awak tak pernah basah .haha ;DD

sampai The Curve ,jalan jalan kat street market tuh ! emaigadd ! accessories dia lawa lawa .harga pun lawa lawa .haha .takpe laa .byk lagi accessories kat umah tu .hekk ! lepastu tengok liveband .hmm .macam macam pakaian yg orang pakai oh ! adehh ! tutup sebelah mata jelaa .haha ;DD lapaa ! pegi mcd ,saya makan prosperity ! sedap taw .tapi pedas .hekk .yela ,saya tak makan pedas .lepas tu masuk Daiso ,beli goggle .yelaa ,org dah pro++ mesti kena ada goggle sendiri .haha ;DD lepas tu masuk F.O.S .saya nak beg tuuu .lawa ,ibu cakap ibu beli kan kat singapore if ibu balik singapore nnty .sobbs :( masuk kedai muzik taw ? err .guitar lawa lawa .rasa nak curik ja ! haha .sebab mahal sangat .tak mampu nak pakai duit sendiri .sobbs :( haha .lepastu jalan jalan jee .tgk org main golf ! haha .pukul 9.40 mcm tu balik .penat lah ? esok sekolah pulaa .

P/S : ibu ,berwang ,Puan Jo .thanks for today ! hihi .penat laa .awak urutkan boleh ?


♥ Older | Newer ❥