Amirra Najihah







+
+

ex boyFriend or ex girlFriend .
Tuesday, February 1, 2011 | 3:18 AM | 0 comment

ehem .nak cakap ney ,aku kan ,adalah beberapa ex bF taw .ex gF takde lagi .akan ada ye .haha ;DD boleh tak kalau aku taknak mengaku Tuah tu ex bF aku .nak tahu tak kenapa ? serius aku cakap ,aku takkan mengaku ex bF aku kalau dy buat taik .okayh ,sekarang ney .dy buat lagi .please lah ,kau dah 19 tahun wey -,-' guna lah otak kau pk.kau bukan 13 or 14 tahun .ishh ! sebelum kapel ngn Tuah ,aku kapel ngn Aiem .haa .dy ney bagus taw ? haha .dah break off pon ,still kawan okayh .tak payah nak gaduh sangat lah kan ? haha ,break ngn Aiem ,20 oct 2009 .sbb lama kot kapel dgn dy ney ,so ? mcm rasa nak makan penumbuk orang ja bila break off .sedih nak mampus ! pastu ,jz membe membe ja .malas nak kapel kepel ney ,sampai lah Tuah tu mengorat .kenal bulan 6 .kapel bulan 8 .7. 8.2010 .haha ,aku pun tak tahu kenapa aku accpet .ishh ! bpe bulan ja kapel ,tu pun tak bpe nak sedih lah kan ? sbb aku ada spy .haha .dgn si Tuah tu punn ,break bulan 10 .5 oct 2010 .hm .malang lah kan ? bulan 10 ja break off .break off ja bulan 10 .ishh ! kesimpulannyakan ,kalau dah EX , a.k.a BEKAS gf or bf .buat lah perangai baik sikit .tak payah nak kongkong lah kan ? kalau still lagi kapel,aku boleh terima lah kalau kau nak marah aku ke apa kan ? .please lah ,tak suka ouh .and ,dah break .break je lah.okayh ? buat cara dah BREAK tak payah nak text ,kenapa break lah .apa lah .taksuka . n fyi ,bukan dy sorang ja yg ada kat dunia ney ,taw ? and ,perjalana hidup still panjang kot .kat U nnty .lg ramai orang kau kenal .okayh ;)

p/s : scandalicios aku pun kena lah .aku ingat aku ja .hee ;DD


♥ Older | Newer ❥