Amirra Najihah







+
+

Love It ! haha .moronn
Saturday, February 5, 2011 | 3:26 PM | 0 comment

Zahirah Afrina , okayh ,awak oh awak .nak tahu tak ? awak ingat saya suka ke gaduh ? tak suka laa .nampak sangat tak matured lah ? hm ,sape yg kutok awak sayang ? saya tak cakap pum yg saya kutok awak .please lah ? kutuk dan ketok tak sama .pergi masuk sekolah semula .and ,jgn lah nak mengadu bagai .tak suka taw ? haha .jgn ingat org suka lah ? ishh ! fyi ,ada saya mention nama awak ? takkan ? kenapa terasa ? sebab obses sgt kat Mamat tuh .hee .takpe .tak kesah :) dan ,mamat tuh bukan Fawwaz  saya tak mention pun nama Fawwaz kan ? kesiann .


lain kali pakai spect lah ye :) hee .thanks sebab remove .suka

fuyoo ! perangai saya mcm bangsat ? eh ,suka nyee .auww !


♥ Older | Newer ❥