Amirra Najihah







+
+

Hari Malang Saya ,
Tuesday, February 22, 2011 | 6:04 PM | 0 comment

hukk .sedih oh ! nak tahu kenapa ? hari ney saya malang sangat :'( sobbs .hm .petang tadi pergi sekolah dengan Afrina Asyiqin .ada bola tampar .dia datang rumah saya nak tukar baju ,makan semua .lepas dah siap semua .gerak la .sebelum nak sampai sekolah kan ? kat pintu masuk .saya terseliuh lah ! goddamn .sakitnya ,nak nangis lah awak :( Abey pun cakap lah jangan nangis semua .haha .adehh ! sedih tahu ? kali kedua dalam tahun ney kaki saya terseliuh .sobbs :( kaki kiri jugak .hm .lepastu ,

jalan jalan ,nak pergi koop .nak beli ice cream .dah lah sakit kaki ney .budak budak form1 && form2 kan kecik lagi ? main lah kejar kejar .ada sorang budak ney langgar saya .berpusing 90 darjah boleh tak ? nasib tak jatuh .please lah .aduhaii .sedih betol ! haisyoo .then ?

main bola tampar pulak .tak larat oh nak main .susah nak bergerak .kaki kan sakit ? lepastu rehat jela kat tepi .text dgn budak tu .haha .tengah syiok denga lagu .bola kena kepala boleh tak ? goshh ! rasa macam dah takde nyawa lah ? kuat bukan main ? kalau perlahan saya boleh terima lagi .aduhaii .terasa gigi nak tercabut oh ! sobbs :( lastly ,TERnangis oh .haha .adehh ! ramai org kerumun tahu ? hm ,lain kali tampar bola baik baik lah sayang .jangan buat saya nangis lagi .hee :)

P/S : apa apa pun .semua ney ada hikmah kan ? sobbs -,-'


♥ Older | Newer ❥