Amirra Najihah







+
+

Haris
Sunday, February 13, 2011 | 8:24 PM | 0 comment

ehem ehemm .eh ! awak nak tahu tak ? tadi saya call lah Haris tu taw .ohmygosh ! bising gilaa ,oh ! dia ada dekat tuitionn .cakap cakap cakap lah kan ? hee .bising laa ,then dia cakap dia nak lepak jap .okayh ,lainkali saya call ye ? tiba tiba ada text .Hakim haha .pelik kott ,dah jarang text dgn dia ,haha .so ? cakap lah dekat Haris tu ,yg Hakim text .Haris cakap ,Hakim jealous .mmg jealous punn .sebab dia tanya soalan yg sama Haris tanya *cuti bulan 3 ,jom keluar ? hahaha .adehh ! saya tak faham lah dengan awak berdua ney ,tp saya pelik lahh .kenapa mesty nak sibuk sibuk bila saya nak keluar dengan Haris ,awak kan dah ada yg baru ,awak keluar lah dengan org baru awak .okayh ?

p/s ; aku tak tahu ape aku merepek !! macam tak betol je .haha


♥ Older | Newer ❥