Amirra Najihah







+
+

kesah pulak ?
Tuesday, February 8, 2011 | 6:15 PM | 4 comment

hello sayang ! hee .nak cakap ney .hari ney ,mood i baik laa .ingat nak post semalam .tapi malas lah ? sebab nak buat homework BM ,so ? sekarang i free .okayh ! nak tahu tak ? semalam i hacks lah profile seseorang yg bajet GoodGood ney .eh awak ! i tak suka perangai dia lah .kalau awak tengok pun ,awak mesti tak suka juga ,tgk lah ! i dah screen captured malam tadi .best taww !

BiTCH ? omg ! what the hell i care ? just shut up and sit back .awak cakap untuk diri awak kan ? please lah .saya tahu awak baru 14 kan ? perangai pun like swine ? haha .fyi ,aku tak pernah stop benci kau ! FULLSTOP !


1. apa lah sebab kau kan ? kau suka sangat sebok hal aku ? kau ingat aku suka ke ? oh gosh ! please laa .
2. kau yang open the drama lah .kau lah yang stop kan :)
3. kau memang tak matured .bukan tak cukup matured .dan kau memang bodoh lah ? haha .nak tahu kenapa ? sebab aku boleh tengok lagi wall kau :) best taw boleh hacks ! hari hari boleh tgk apa kau updated :)

btw ,selalu lah updated status berkaitan aku taw ? aku suka lah ! bangga gilak !



♥ Older | Newer ❥