Amirra Najihah







+
+

malu nyee .
Friday, February 4, 2011 | 10:55 PM | 0 comment

tgk ! ada photo lah .haha .photo org tgh malu kan ? hee .si cantek ney bukan saya taw ? search kat google ja .wakaka .okayh ! nak cakap ney .saya malu lah .nak tahu kenapa ? haha .sebab saya rendu kat scandal saya yg sorang tuu ! dah lama tak text .so td text lah kan ? then dia cakap 'kenapa tiba tiba je ney ? rindu ye ? haha .mmg rindu tahap gaban lah kot ? sebab selalu dia yg starting text .ney dia tak text text kan ? so jawab je laa 'memang pon ! kau je tak rindu aku .haha .'i mish you too ! hoho .auww ! malu laa .ada org rendu saya lah ? haha .sebab tu laaa saya malu .hekhekk .dah lah nak meet 2hb tak jadik .then dia cakap ,bulan 3 cuti sekolah baru boleh jumpa .okayh fine ! tengok laa .nanti bulan 3 ,saya peluk awak kuat kuat .haha .boleh lah ? eh ? please .haha *gedik nyee !


♥ Older | Newer ❥