Amirra Najihah







+
+

Oh Sekolah !
Monday, February 14, 2011 | 7:12 PM | 0 comment

erkk .perhimpunan bosan gilaa ! haha .tapi hari ney tak kena panggil naik atas pentas .hek ! pengawas baru yg jaga .tak menyakitkan hati lah kan ? wee .kuku panjang + hitam dia diam ja .kalau pengawas biasa tu ,boleh gaduh dah kat situ ,hee .blablablaa .okayh ,bi ? bosan gila .salah bwk buku pulak .buat jela excercise yg bedah bg .hm .then science .cikgu tak mengaja .cikgu sibuk kutip duit buku kerja ,ah ! apa lah lagi kan ? lelap kan lah mata aku yg cun ney .haha .mengntuk weyy ! ney semua sebab polis malam tadi .sebab dia ,aku tido pukul 2 lebih .sebab sambung texting dgn budak handsome tu !! haha .lepas science ,sejarah pulak kan ? tersedar ,tiba tiba cikgu dah menulis dah kat papan putih .haha ,adehh ! tak sedar bila masa cikgu science keluar ,dan bila masa cikgu sejarah masuk .sumpah aku cakap ,mengantuk gila nak matikkk ! haha .lepas tu ,PJK pulak .cikgu cakap nak ukur berat && tinggi .OMG ! malu lah .aku kan berat 100++ .haha ;DD tak sempat pun .ukur tinggi je .nak tahu tak tinggi saya berapa ? 169 ! tinggi kan ? adehh ! terlalu tinggi lah .kelakar lah pulak bila dapat boyf pendek .haha .takpe ! aku takde boyf pun .hekk .blablablaa ,btw .ramai gila budak budak cina dapat present .valentine day lah kan ? hee :))


♥ Older | Newer ❥