Amirra Najihah







+
+

Perempuan Dan Pakaian ?
Saturday, February 19, 2011 | 11:52 AM | 0 comment

assalamualaikum .awak sihat tak ? saya nak demam dah rasanya neyy .huu :( okayh ! nak cakap ney ,semalam saya pergi tuition kan ? saya pelik lah .awak nak tahu tak kenapa ? adehh ! perempuan melayu ,pakai tudung ,pakai skirt kembang yang labuh tu .and pakai baju lengan pendek .pendek bukan pendek siku tu ,pendek yg nampak lengan .boleh nampak ketiak boleh tak ? adehh ! saya yg tak pakai tudung ney pun boleh pakai baju yg panjang sikit .huu ! lagi satu ,perempuan yg pakai tudung ,pakai kemeja ,lepastu dia pakai legging .erkk .tak suka tengok perempuan pakai mcm tu ,sama je macam tak pakai tudung .tahu tak legging ketat nak mati ? nampak lah segala-galanya .hot lah kan ? adehh ! cabut jela tudung awak kalau pakaian awak lagi teruk daripada yg bertudung .

P/S : MAAF KALAU ADA YG TERASA ,INI HANYA PANDANGAN SAYA .
tqvm .


♥ Older | Newer ❥