Amirra Najihah







+
+

sedih .
Sunday, February 6, 2011 | 12:48 AM | 0 comment

sedih .sedih .sedih .awak ,nak tahu tak ? saya sedih sangat ouh .tak tahu kenapa lah kan ? rasa macam something yg buruk akan belaku .haha .skema gila* ish ! rasa macam nak nanges ja .sedih ,asal eh ? eh ! ganas ganas saya pun ,dalam hati ada taman taw ? haha .tak tahu lah .awak tahu tak ? hm .yg penting ,saya dah mintak maaf kat budak tu .hee .dia cakap dia faham .hee .okayh ! awak memang faham saya kan ? thanks huny ! hee .ily dudee .hee .bulan 3 kita jumpa okayh .haha ;DD adehh !

p/s : tak payah nak busybody plus monitor aku dan dia lah kan ? aha ! tak sukaa


♥ Older | Newer ❥