Amirra Najihah







+
+

sekolah like a tutt !
Wednesday, February 16, 2011 | 3:39 PM | 0 comment

helo awak awak .erkk .entry yg ke 4 buat hari ini .hoho .okayh ! nak cakap ney ,pagi ney ada perhimpunan taw ? lama pulak .macam macam ckgu membebel .then cikgu HEM pulak ,En.Pua ? adehh ! dia cakap 'pelajar pelajar dilarang membawa telefon bimbit ke sekolah .salah disisi undang undang' adehh ! bape kali nak bg tahu ? haha .aduhaii .apelaa .ok ,blablabla ,p&p pun mula .tahu tak p&p tuh apa ? pembelajaran & pengajaran .hha .BM taw dua masa ? okayh .boleh laa

.lepas tu BI .tiba tiba ,ramai pengawas masuk kelas .dan tutup pintu ! adehh ! maybe spotcheck ? emaigad .hp saya ! mana nak letak ? sumpah jantung laju gila ! haha ,adehh ! liquid lagi ? dah lah ada dua .hm ,cepat2 lah sorok dekat tutt ! wakaka .liquid ,letak dalam beg ja .zip tersoraok dekat belakang beg .haha .adehh ! lepas tu ,perempuan kena beratur kat depan .lelaki kat belakang .dia check sorang sorang ,siap kena bukak kasut ! ah ! jantung laju gilaa .haha .dah lah meraba .aduhaii .lemah aku ! haha ;D

sumpah lama ! 4o minutes taw ? sebab tak dapat byk handphone .sebab last year ,4 cekap .dapat byk gila handphone .satu beg plastik kott .ishh ! tahun ney 5 cekap tak sampai 10 handphone .pelajr 45 .haha .adehh ! memang lama oh ?pelik lah kan ? sebab mejoriti ,semua bawak handphone pergi sekolah :)) beg aku kena check 3 4 kali boleh tak ? sorang pengawas pun tak jumpa mana liquid aku ! haha ,mahal kott papermate punye .2 pulak ? haha ;DD ramai orang marah ,liquid kena rampas .tapi aku tak marah .sbb liquid aku tak kena ;)


auww ! suka taw ? haha .adehh ! kang kena nanges .tp bagus gak kan ada spotcheck ? boleh tahu apa kawan kawan bawak pergi sekolah .haha .tadi ada ,betri handphone ,sikat ,bedak ,losyen .minyak wangi ,majalah ,mp3 ,mp4 .and so on ! haha .sian awak awak semua .barang kena rampas .hehh :))

then sejarah ,lepas tu maths ? tido double period .mengantuk kot ! Ijat kacau pulak ? adehh ! please lah .aku tengah sedap sedap tido ,dia ketok meja kuat kuat ,ape dosa aku wey ? haaha ;DD then acc ,kringg ! extra class PSK ,lepas tu balik :))


♥ Older | Newer ❥