Amirra Najihah







+
+

sekolah OH !
Monday, February 21, 2011 | 9:07 PM | 0 comment

err .awak kan tahu saya penat bejalan semalam ? so ,saje je tidur dalam class Sejarah tadi .single period .tapi rasa dah sampai korea dah .haha .adehh ! tengah syiok tidur ,Cikgu Lye geletek pinggang saya .damnn ! aku mengantuk lah ? please jgn kacau aku .apa dosa aku dekat kau weyh ? haha ;DD adehh ! serius ,rasa nak lempang jee .huu :(( lepastu PJK .cikgu nak kutip buku ,saya tak bawak buku laa .haha ;DD adehh ! recesss :) hihi .blablabla ,then add maths ,cikgu panggil oh .sobbs :( saya kena rotan dengan cikgu .err =,=' nak tahu kenapa ? saya tak hantar buku graph .gila sakit ! nak nanges pun adaa .merah oh .sedap pun adaa .ahah .aduhai ,apelaa .saya suka merepek kan ? takpee .btw ,BFF saya ,Shahidah pun kena jugak ! haha .biasa lah .2x5 je .hexs ! :DD


♥ Older | Newer ❥