Amirra Najihah







+
+

Tuition Like Hell !
Monday, February 14, 2011 | 7:40 PM | 0 comment

aha ! tengok lah title entry aku ney .haha .eh eh ! nak tahu tak ? aku pergi tuition pakai baju kurung lah ? warna biru .lawa kan ? okayh ! thanks .huahua .hekhekk ! nak tahu tak ? kelas science tadi boleh lah tahan .sejuk ? tak lah sangat .yg penting ,duduk sebelah Shahidah .lepas tu ,BM pulak kan ? erkk ! otw naik 2B ,ada org cakap aku girlf ****** .please lah ? aku tak rapat pun dengan dia ,nak cakap aku girlf dia pulak .mind ur words okayh .aku tak suka kau malu kan aku dekat membe2 kau ? please laa .menyampah++ .huhh .okayh ,kelas BM gila padat .tak penah penah sepadat tu .ramai gila kot .hm .nak tahu tak ? aku duduk sorang sorang je hari ney ? sebab class BM ,boyf Shahidah suruh Shahidah duduk sebelah dia .huu --' sedih taw ? mmg sorang sorang lah aku .duduk belakang sekali pulak ? mmg sumpah lah nampak kan ? huu .tak suka lah ! mmg senyap je aku kan ? lepas tu main conteng conteng meja .huu ! menyampah tuition BM hari ney .tp kelakar ,sebab belajar tajuk rumusan pasal isteri merogol jiran .haha

p/s : Shahidah ,next week duduk sebelah aku eh ? please :))


♥ Older | Newer ❥