Amirra Najihah







+
+

7 march 2011
Tuesday, March 8, 2011 | 2:07 PM | 2 comment

part 1 :

helo :) nak cakap ney .hee .semalam kan ,saya kena attack oh kat perhimpunan .please lah ,if kitorang wanted pun kau kenapa ? tak payah nak monitor kitorang sangat lah .tak suka .euwww ! haha .kenapa nak sebuk sangat if kuku aku panjang ? ada kacau hidung kau ke ? haha ;DD masalah aku memang tak boleh simpan kuku pendek lah .huh :( then ,Shahidah potong kan kuku kanan aku .haha .perhimpunan habis ,cabutt lah ! tak kuasa nak pergi bilik disiplin .saya baik oh ! auww ! haha ;D tengok ,dah sakit dah sekarang ney ,susah nak tulis .faham ? haha ;DD masuk class ,belajar semua .hee .btw ,semalam saya tak tidur dalam kelas .hee ;) and ,boleh buat add maths .chapt 3 ,intergrate .not bad lah :) hikk


part 2 :

hee ,semalam kan ,hari lahir ayah saya yg ke 51 :) iloveyou ayahh ! hekk .semalam ada orang tu nak makan pizza ,so ? ikut jela .tak kisah .dah selalu makan mcd lah ? sebelah tuition je kot .lepas tuition ,pergi SM .pastu ,pergi popular dulu .nak beli tu lah ,ney lah .pen lah .haha ,fyi ,3 bulan sekolah ,dakwat pen dah habis .haha ;DD pelik tak ? takkan ? okayhh .lepas tu ,pergi pizza .sejuk oh ! haha ;D tengah tengah order .takde elektrik .oh ! sosweeettt ! haha ;DD dah lah yg ambil order tu handsome .auww ! tp tak handsome sangat .comel je .hee ;D ape lah kan ? wtv lah ,yg penting makan pizz semalam rm 70 lebih je .murah kan ? hekk :)



ney lah kek yg saya bagi ayah saya .beli kat bakers cottage .sorry lah ayah ,kecik je .bg jugak kan ? hee :) nanti La dah keje ,La bg ayah yg besar okayh :) hekk


♥ Older | Newer ❥