Amirra Najihah







+
+

alhamdulillah ,mak selamat .
Saturday, March 26, 2011 | 8:25 PM | 0 comment

okayh ,tadi .pukul 5 lebih mak selamat sampai kat rumah .ya Allah ! rindu gila dekat mak .hehe .mak kat dalam kereta dah senyum senyum dah .aku first salam mak ,cium and peluk semua .adehh ! sejuk nya tangan beliau .nampak sangat dari nuka dia yg dia gembira sangat .kitorang masak kan dia laksa oh .hee .lepas dah makan semua ,tengok lah apa yg mak beli .kelakar tak ? pergi 2 beg ,balik 4 beg .ahaha :D adehh ! mak belikan jubah ,purdah ,tudung ,wallet .aha ! bagus kan ? mak cakap mak tak putus2 doa kan aku oh ! kan aku nak SPM tahun ney .alhamdulillah ,terima kasih mak :) sayang dekat mak taw .dah lah rindu .mak nampak kurus sikit .hee .adehh ! macam macam mak beli .alhamdulillah ,mak dah selamat sampai .risau gilaa .dah lah 2 minggu tak jumpa .nanti penyakit malas aku dtg balik lah .sebab semua benda mak akan buat ,sebab mak dah balik .hihi


♥ Older | Newer ❥