Amirra Najihah







+
+

Encik DotDotDot .
Tuesday, March 29, 2011 | 2:30 PM | 2 comment

okayhh ,nak cakap ney .ehemehem .huishh ! semalam .aku tak tahu kenapa aku rasa aku penat gilaa oh :( balik dari tuition ,mandi lepastu makan .ehemehem jap .then rasa nak tido ! haha .tido ah ,tak solat maghrib kot semalam .ishh ! apa nak jadi ney ? haha .pukul 11.30 terjaga .ingat nak pergi sekolah dah .haha .adehh ! tak boleh tido dah .tengok hp ? 21 missed call ,9 text .what the fish ? aku tak angkat ,tak payah nak call bepuluh2 kali lah ! huhh .dah lah ramai tak kenal .sebab baru master reset phone kan ? huhh .then denga je lagu if i die young ,tp sam tsui yg nyanyi .aww ! adehh .tiba tiba lagu stop ? tengok ,ada org call .no mcm kenal .

stranger : helo ? boleh cakap dgn Myra ?

Me : yes ,sape ney ?

stranger : you ddk kepong kan ? nak kenal boleh ?>

Me : yupp ! nak kenal ? tak boleh .ney sapee ?

stranger : ney Aiman lah .i dah lama minat u ,

Me : haha .merepek gilaa ! sape ney sayang ?

stranger : **** la !

Me : oh goshh ! haha .*private

okayh ,nak cakap dkt Encik DotDotDot tu .thanks ye sayang .dah lama u tak nyanyikan i lagu ,lagu Indah Cuma Seketika tu sedap gilaa .sebab dari last year kot lagu tu .kan kan ? lepas tu ,lagu Makna Cinta .hm .menangis kot denga dia nyanyi .sebab lepas break last year ,dia dah tak penah nyanyikan dah .semalam baru dia nyanyi balik .paling best ,lagu Oh Myra .lirik tak boleh belaaaa .haha .sape nak tahu Encik DotDotDot tu ? ney photo dia ,dan dia EX saya .hihi

handsome kan  ? haha


♥ Older | Newer ❥