Amirra Najihah







+
+

Exam Oh Exam ,
Thursday, March 24, 2011 | 6:36 PM | 2 comment

ponponn ! haha .auwauwww .damn miss my baby bloggie .hekk .dah lama tak updated .sebab minggu ney minggu exam oh !

Day 1 : Bahasa Melayu ,Bahasa Inggeris ,Sejarah ,Maths .
BM ,Maths ,not bad lah .BI ,dah lah hujan lebat ,tak sengaja tidur .haha .dah lah kena buat essay .350 patah perkataan sempat buat 290++ je .okayh lah kan ? cerita pasal kesedihan .haha .SEJ ,struktur susah gilaa .esei ,not bad lah .sebab buat tiga tiga esei .hihi

Day 2 :Prinsip Perakaunan ,Science ,Agama .
Akaun .not bad lah .struktur varians tak sempat siap .sobbs :( ekin ,shahidah ,nina ,nadia semua dengki sebab diaorang tak boleh buat varian tuh .hahah .science ? malas nak cakap .haha .Agama .woww ! boleh tahan alhamdulillah .time Agama ,Puan Marlisa jaga kelas .sambil semak paper Akaun ,dia tanya kenapa dapat sikit sangat ? sebab varians tak sempat buat lah kan ? btw ,lulus .alhamdulillah oh ! hee

Day 3 : *today .Sivik ,Add Maths ,
Sivik pun boleh tahan susah .haha .adehh ! then Add Maths .sumpah rasa nak menangis je jawab .huu :( ada 8 soalan je ,tu pun susah .graph ja senang .haha

Day 4 : *tomorrow .Pendidikan Jasmani and Ekonomi Asas ,
hope ,dapat jawab ouh .sebab taknak gagal dah .Sej and Add Maths dah confirm gagal .Eko esok mintak mintak boleh jawab .wish me luck okayh sayang sayang sekalian :)


♥ Older | Newer ❥