Amirra Najihah







+
+

hantu senyum :)
Saturday, March 12, 2011 | 2:03 PM | 0 comment

okayh ,nak bagi tahu ney .hihi .semalam balik dari tuition ,akak Shahidah ajak tidur rumah dia .okayh ,ikot lah .dekat sungai buluh .dekat dengan hutan oh .okayh .akak dia belikan burger ,nak makan neyh .pergi dapur ngn Shahidah .sebelum makan ,pergi toilet jap .then keluar ,jenguk jenguk .Shahidah takde .tapi burger dah dah terbukak .tengok kat ruang tamu takde .sekali pandang tepi ,nampak ada budak sandar ,rambut meremang kedepan .mmg sumpah menjerit ! takot gila .sebenar tu Shahidah .omg ! kau tak sayang aku ke ? kalau aku ada sakit jantung ,ofcoz aku dah mati kat situ .dah lah sandar .pastu senyum senyum .memang aku rasa nak cekik kau lah ngok ! :( bila naik atas ,cerita dekat akak Shahidah ,dia ingat ada katak ? adehh ! pastu gelak gelak .please laa ,jgn lah takot kan aku .dah lah baru baca pasal hantu .sobbbs :(


♥ Older | Newer ❥