Amirra Najihah







+
+

My Pleasure ,
Saturday, March 19, 2011 | 11:47 AM | 0 comment

okayyh ! semalam bosan gila .haha .tak tahu nak buat apa ,kredid pun banyak .petang ,call lah Dany ,gosip gosip sikit ,adehh ! cakap lah pasal couple tuh .damn laa .Dany pun tahu .haha .adeh ! apa motif kau sayang canang satu dunia ? sobbs :( sedih kott .Dany pun gelak pasal yg ada lagu tuh ,adehh ! apalah dosa aku dekat kau kan ? sobbs :( sedih taw ,hishh ! geram pun hadeee ! huhh .kesian lah dekat aku weyh ? hahaha ;D seronok taw sembang dgn dia .haha .dah lah dia ungkit ,sebab tak belanja lagi birthday dia .dia suruh belanja tgk wayang .alaa ! watang je .next year pun boleh .haha ;D

malam pulak : text dgn Din pulak .haha .Din je yg faham aku taww ! haha .pendapat dia memang bagus .aww ! dah lah paksa cakap dia handsome .hha ,okayh ,kau mmg handsome weyh .hee ,thanks sebab tolong aku .blablablaa ,haha ,saya call MT pulak .aww ! sebab petang tu text lah dia .haha .rupanya dia dah tunang bulan 11 last year ? errr ,cincin tu cincin tunang rupanya .haha .adehh ! apelaa ,perempuan tu yg bodoh kena tipu hidup hidup .haha :D then dia cakap pasal name tag kerje dia .ada kat aku lah ! haha .dia suruh simpan ja .haha .aku tak ingat dowh mana aku letak .hee .sorry ! :) tak senagaja .aww ! weyhh ,seriously ,aku rindu kauu ! hee ,nak jumpa kau dowh ! kite kan kawan kan ? haha .kelaka ouh .mula mula aku kau ,lepas tu i you ,lepas tu ehemehemm .haha ;D bagus lah kau kan ? sebab tu aku sayang kau ,haha ;D


♥ Older | Newer ❥