Amirra Najihah







+
+

Tak Sabar Nak Kawenn .
Wednesday, March 16, 2011 | 10:48 AM | 5 comment

haha ;D okayh ,tak tahu nak buat entry apa .bosan pulak ,so .buat lah entry ney .jgn fikir aku tak saba sangat nak kahwin taw .okayh .aku nak kahwin tahun 2020 .haha ;D masa tu umur aku 26 .muda sangat ke ? takkan ? sebab kalau kahwin umur 30 dah tua dah .haha ;D bukan gatal taw ,taknak kahwin time dah tua je .nanti orang ingat tak laku ,wakaka ;D okayh ,sape kah calon nye ? sape sape pun bule ,tapi taknak lah org angkat sampah ke ,pergogol bersiri ke ,pencuri ke ? euww ! aku dah besar nak jadi Akauntan ,if aku dapat jadi .lelaki yg aku akan kahwin tu ,.bia lah dokter ke ,pensyarah ke ,peguam ke ? wakaka .demand ke ? so what ? aku memilih ? ada lah sikit .haha ;D okayh ,nanti hantaran jgn lupa ye .aku nak 9 dulang .mcm2 mesti ada dalam tu .tahun 2020 zaman dah maju ,dunia dah berubah .mas kahwin mesti naik kan  ? if dokter ,peguam or pensyarah mesti tak kisah ken ? hee .okayh ,dulang pertama ,handbag dan heels .dulang kedua telekung dan sejadah .dulang ketiga sejadah dan telekung .dulang keempat buah buahan .dulang kelima AlQuran .dulang keenam lastest handphone .dulang ketujuh ,dulang kelapan ,dulang kesembilan .aku dah ta boleh fikir .haha ;D rumah ,tak kisah dekat mana .janji selesa .pastikan dua atau tiga tingkat .? haha .okayh ? tak mampu 3 ? alaa ,takkan tak mampu .tapi nanti duduk dua orang je .takkan rumah sampai 3 tingkat ? gile sekejap .aha ;D adehh ! nanti bulan madu pulak nak dekat mana eh ? hm .tak tahu lah .tapi aku teringin nak pergi korea .pleaseee ! korea eh ? haha .tak kisah lah dekat mana .janji takde gangguan .*gatal pulak .hee .okayh ,nanti kan ,if calon suami aku sebaya dengan aku kan ? nak panggil dia apa eh ? abang kah ?aduii .cannot be .tp mcm sweet je .haha ;D tak payah ! I and YOU pun okayh .SAYA and AWAK pun bagus .haha ;D nanti kan ,hope bila aku dah kahwin nanti ,takde lah cerai berai kan ? tak suka lah .hee

p/s : entry ney untuk seseorang yang sebaya dengan saya .sebab dia dah ajak kahwin lagi 9 tahun .haha ;D if ada jodoh ,aku jadik bini kau weyh .haha ;D


♥ Older | Newer ❥