Amirra Najihah







+
+

today like harrr -,-'
Wednesday, March 2, 2011 | 6:48 PM | 1 comment

okayh ,malas nak cite panjang-2 .sebab hari ney ,perhimpunan bosan gila .hm -,-' lepas tu bm ,bi .sejarah .tido ! gila best .haha ;DD .then recess ,malas gila nak pergi beli .adehh ! beli bubur and air soya tin .lepas tu beli ice cream .tak dapat makan pun ,sebab lepas tu kena pergi makmal 2 sebab ada ceramah .dari Daniel Lee .Help Collage kot ? tah ! bapak bosan .sekejap je .double period ,dah lah cakap sampai balik .tak bawak buku lah wey -,- .hm .lepas tu ,acc .cikgu masuk waktu akhir je .belaja kejap je .best lah jugak .pasal gaji ! haha ;D okayh sayang .hari ney ada extra class .err .1.45 baru boleh balik .belajar sivik taw ? pasal 'penjagaan maruah diri' tiba tiba point kedua 'haruslah memakai pakaian yg sopan .tiba tiba ekin cakap ,ney yg pakai short short ney lah .what the house ! saya ada pakai short ,gila terasa .sobbs :(


tuiton pulak : english ,cikgu bahagi2 kumpulan .best lah jugak .sebab saya sorang je perempuan melayu terakahir .auww ! haha ;DD 2 kumpulan menang .termasuk lah kumpulan saya .hee ;) lepas tu ,maths pulak .ah ! tak belajar pun .dah lah sakit perott ! err -,-' okayh ,lepas tu .balik ! ayah amek ,adk nak pergi mcd ,hee .beli qurterpounder oh ! sedap boleh tak mende alah tu ? belanja Shahidah sekali .hee ;) saya sayang BF saya tu taww .hee .blablablaa ,balik rumah ,ayah pun tanya : asal pergi mcd je ,kenapa beli quarterpounder je ? itu je yg paling sedap .TQ :) hee


♥ Older | Newer ❥