Amirra Najihah







+
+

aku buat kau menangis lagi nak ?
Tuesday, April 19, 2011 | 2:45 PM | 0 comment

haha .tadi aku bukak lah blog budak yg mintak kaki tu ? ada photo aku oh dalam blog dia .euww ! kembar Halimah Jongang ,kau buang dowh photo aku dalam blog kau .buruk taw .sebab blog kau tak selawa blog aku .tak layak weyh photo aku ada kat blog kau .haha ;D two middle fingers ! btw ,aku rasa kelakar pulak ,sebab hari tu .kau baru je tanya aku .apa itu BITCH ? sekarang kau dah pakai .maju siot ! hihi

pesanan untuk kau ,kau mati menangis aku buat lagi sekali nanti .nak ?


♥ Older | Newer ❥