Amirra Najihah







+
+

di simbah air + di kaunseling ;D
Friday, May 6, 2011 | 12:04 AM | 0 comment

okayh ,nak cakap ney ,semalam kan .4 May kan ? sibuk lah buat projek akaun .untuk SPM kan ? sebab akhir bulan May kena hantar .so ,semalam sibuk lah buat semua tu .tinggal lagi sikit je .then ,seriously penat gilaa :( tido lah jap .sebab cikgu pun tak masuk kan ? single period je .then time sejarah Cik Lye dah masuk .tp rasa malas sangat nak salin nota ,dan sambung lah tido .lastly kena simbah air dengan cikgu disiplin .bagus kan ? habis baju dan tudung saya basah .good job En .Shahril ;))

5 May 2011 .
tadi saya di panggil oleh Puan Azwiena .dan kena kaunseling selama 1 jam 30 minit .lama kan ? nak tahu hal apa ? rahsia lah sayang .hmm .sedih :(


♥ Older | Newer ❥