Amirra Najihah







+
+

masalah terbang berjam jam .
Saturday, June 18, 2011 | 9:39 PM | 0 comment

lega gilaaa !  kepala rasa ringan bila main layang layang .sumpah seronok ! takde fikir pape pun .ramai kot orang kat taman metropolitan .dah lama tak main layang layang .so ,ajak lah ayah pegi .best taww ! tapi kan ,time saya main .orang pandang lain macam je .haha .sebab layang layang saya je cmtu .takde org pun ada cmtu .haha .tak joke taw ! betol eh .hihi .

then ,lepas dah penat main .pegi potong rambut kat frim .sebab cakap kat ayah ,rambut bawah saya dah rosak .so ,potong bentuk V ah .ade ke aunty kedai tu suruh aku potong pendek paras bahu .oh goshhh ! tidakkk .raya 2009 saya simpan rambut saya sampai panjang cmney ,awak suruh potong pendek cmtu .tidak tidakkk ! sekarang pun saya sedih ,sebab rambut saya rasa pendek sangat :(

lapaaa ! then ajak ayah makan kat selayang walk .ahhh~ restoran penang .sedap giloss .penang prawn mee plus bandung cincau .adik adik saya makan chicken chop ,ayah makan char kueyteow dgn air kosong je .sebab ayah tak sihat lagi kan .dan ,semuanya ,RM 65.75 .murah je kan ? hee .esok father's dayy ,mmg ayah yg patut belanjaa ;D

happy sangat sangat .sebab stress je lebeh sebelum ney ;)

nampak buruk ,sebab zoom .haa ! pelikkan ?
ney layang layang beijing :)

credit to ayah ;D

restoran penang ;)

prawn mee .aww !


♥ Older | Newer ❥