Amirra Najihah







+
+

Mencari Calon Suami Buat Ibu
Sunday, June 19, 2011 | 3:52 PM | 4 comment

ahhh~ title tak menahan youu .haha .okayh ,kes ibu saya dah nak dekat selesai kat mahkamah tu .then ,ibu cakap .ibu nak carik calon suami .means ,calon ayah tiri utk saya lah ! agak agak ada yg nak jadi ayah tiri saya tak ? yg sanggup jaga kami sekeluarga .means ,hero lah .haha .ada tak ,ada tak ? hahaha .eyh eyh ,taknak yg muda muda ye .sebab ibu saya dah tua ;D 38 tahun dah ibu saya tu .

mehmeh ,isi borang .penuh lagi .hahaha .adeh ! sakit pulak perot bila buat entry pasal ney .tapi kan ,ini betol punya taw ! bukan tipu tipu .haha .saya ada sorang kakak .dan dua adik lelaki .so ,2 lelaki .2 perempuan lah .18,17 ,13,10 tahun .haha .rasa mcm kelakar pun ada .iskk !

ibu saya yg pakai tudung tu ye .saya yg rambut percuma tu ;D

ibu saya yg pakai tudung tu ye .saya yg rambut percuma tu ;D


p/s : nanti jgn ada yg isi borang untuk saya pulak keyh .hahaha ;D saya dah ada suami cekeding .


bonda Syerin Hanim. ini ibu saya keyh ;D


♥ Older | Newer ❥