Amirra Najihah







+
+

so saddd !
Saturday, June 11, 2011 | 9:17 PM | 0 comment

helo heloo .okayh ,hari ney saya tak tahu kenapa dengan saya oh ! awak tahu tak ? dah lah bangun pukul 11.30 pagi .nasib baik takde tuition taw .hehh .bangun bangun ,tak mandi lagi just cuci muka then makan .mak masak nasik minyak pulak .pelik kan ? haha .then adik balik ,sebab diorang dari johor .balik kampung .

then hari ney sepatutnya nak pegi pantai dengan orang tu .tapi tak dapat green light .so ,duduk diam diam je lah ! hahhaah .tiba tibaaa !

Baca yg berkotak sahaja ye .HAHA :D
ada orang text saya .haha .Din ! dia cakap pasal pakwe saya .haha .adehh ! semalam ada budak tu cakap jgk pasal pakwe .haihh ! apa lah kan ? maybe mereka pelik ,sebab saya kan dah lama single .hihi .cm tak caye je .tapi kan .hm ,tah lah .adehh ! then petang ,just membusy kan diri dengan buat something untuk my sugar .aha ! penat taw buat tu .and ,dia pun tahu buat benda tu jugak .takpe takpe .yg penting ,ex ex ex ex ex ex girlfriend dia tak penah bg .haha .bia saya yg bagi awak keyh .

okayh ,saya tak reti taip panjang lebar ,ini sahaja keyh .daaa ;D


♥ Older | Newer ❥