Amirra Najihah







+
+

Akibat Melucur ,Kurang Hantaran Perkahwinan .
Saturday, July 2, 2011 | 10:54 AM | 4 comment

assalamualaikummm :) hello peeps .okayh ,tengok lah tajuk .panas kan ? tak punnn ! haha .nak tahu tak ? semalam kan .sebelum nak mandi pegi sekolah .baring kat katil ibu jap ,ibu tgh iron rambut ,then iron tuh .ibu just bia je atas katil .sekali pusing ,kene peha pulak iron tuh .pehh ! sama rupa dah melecur tuh dengan iron .haha

pehh ! sakit tak sakit lah kan ? dah bekas dah peha ney .sobbs :( sakit ,pedih ,sedih pun ada .haha .adehh ! tapi tak nanges lah .saya kan Momok ! hahaha .adehh .

sampai sekolah ,mengadu dekat Puan Marlisa ,cikgu akaun ,dia siap pesan ,kalau nak kahwin nanti ,kasi kurang hantaran .sebab ada bekas melecur kat peha .OMG haaa ~ tidakk .haha .Apek saya tak kisah .taw ? kan kan Apek .hihi ;)

tapi kan ,buruk dah ney .cmne nak hilang kan bekas tuh eh ? suku jengkal pulak parut tuh .sobbs :(

p/s : saya gedik ? eh tak taw ! hahaha .


♥ Older | Newer ❥