Amirra Najihah







+
+

Bahaya Dah Dunia Sekarang .
Sunday, July 3, 2011 | 7:36 PM | 0 comment

Ya Allah .ape lah nak jadik kan ? iskk ! hari tu kan saya kena RAGUT .hari ney pulak MakCik Aini hampir kena .iskk ! ape lah ,tak guna betol .kalau nak duit banyak ,kau keja lah .jangan ambik hak orang .addehh .

nak tahu tak ? sejak saye kena ragut hari tu ,fobia gila dengan motor .maaf lah mat mat motor .sejak kena ragut hari tu ,takot dgn Mat Motor .mana lah tahu kan kot kena lagi sekali .perghh ! rantai emas pulak kan ? hukk :( sebab tuh lah suruh ayah hantar if pegi tuition .if takde transport ,taknak pegi .bukan malas taw ? takott ! hukk :(
haa ! tengok ney ,

takot betol kan ? isk !


♥ Older | Newer ❥