Amirra Najihah







+
+

Diet Dengan Cara Tak Sengaja .
Sunday, July 3, 2011 | 8:50 AM | 2 comment

assalamualaikum .hello preetier .hiks ! okayh ,tengok lah tajuk tuh .sobbs .nak tahu tak ? sekarang ney ,susah gila nak makan .kalau nak makan pun kena kunyah kat kiri je .huk :( sebab mak cakap ,nak tumbuh geraham bongsu .perghh ! bengkak semacam jek .

sekarang ney ,just boleh minum air je yg paling senang .sebab tak payah mengunyah .adehh ! agak agak berapa lama lah sakit nye ney .tak sanggup ! nak ketip gigi pun sakit tahu tak ? huwaaa :(

tapi kan ,okayh jugak lah .sebab bulan 10 nanti ,nak pakai braces .gomen kan lambat ah .kalau swasta RM4000 .daripada habiskan duit ayah ,baik tunggu ,haha .so ,bagus lah geraham ney tumbuh awal awal .nanti tak la ganggu braces saya .ahahaha ;D .btw ,seriously tak saba gila nak paka braces ,gigi boleh lawa .aww ;D


♥ Older | Newer ❥