Amirra Najihah







+
+

PLKN ohh PLKN .
Monday, July 11, 2011 | 10:48 AM | 6 comment

huwaa .semua orang tengah sebok cerita pasal plkn .pada korang korang yg lahir tahun 1994 ,termasuk lah saya .bg siri 9/2011 dah keluar dah .boleh lah check .mintak mintak lah dapat .hahahah ;D hampehhhh ! takot rasanya nak check ,buatnye dapat mcm mana ? tidakkk ! 3 bulan bkn nye sekejap .adehh ! dah lah tadi ayah call .


ayah : dalam radio dah keluar pasal plkn ,check lah dapat ke tak .nanti bg tahu ayahh
saya : alaa ! takot :(
ayah : check lah ,mana tahu dapat ?
saya : taknak ,eh ! Faiz dapat taw *cousin saya kayh
ayah : mira nesti dapat jugak tu ,
saya ; erghh -,-' nak sangat anak anda pegi ke ?

btw ,malas gila nak check ,lantak lah .dah lah server error jek nak bukak laman web die .sobbs :(


♥ Older | Newer ❥