Amirra Najihah







+
+

kalau gadoh baru tahu sape kite kat mata awak :(
Sunday, August 21, 2011 | 11:00 AM | 4 comment

assalamualaikum :) hee .tajuk nak hot jek .haihhh~ hmm .nak cakap ney .sebenanye kan .semua orang pura pura jek kalau tengah baik .awak lah permata ,belian ,delima ,buah hati .semuanya lah awak .awak lah yg paling cantik ,takde orang lg cantik .awak je yg gebu .awak jek yg manis .hmm .sampai kentut pun wangi .betul tak ?

bila gado 'kau' dah start .kau tak lawa .hitam ,hidung kembang ,tak sekolah .otak cetek bagai .busuk .mata juling .jongang .gemok .punggung besar .kaki berkudis .perangai macam s*** .kau buat aku mcm balaci kau .haihh~ ini lah lumrah nye ,kalau gado mesti macam tu .tak best nyeeee ! kenapa mesti macam tu eh ? pelik nak maut .

agaknya en ? time tengah baik yg puji melangit tu mesti tak ikhlas en ? hmm .takpeee .hidup kite bagai roda lah kawan .tak selalu kita kat atas .kalau awak dah rasa awak kat bawah .awak dah kat bawah ,time tu awak rasa lah eh ? bertapa seronok sangat .time tu ,baru awak ingat salah awak .

p/s : saye kecik hati dengan awakk :(


♥ Older | Newer ❥