Amirra Najihah







+
+

lelaki lembik ,sebab tu pakai cota .
Saturday, August 13, 2011 | 6:26 PM | 0 comment

hello guys .oyeahh ! penat setelah 6 jam berjalan .haha .tadi saye pegi kl taw .nak beli baju semua .pergh ! jem nak maut .hari ney ,saye just beli wedges jek ! hekk .tak mahal pun .79.90 jek .masuk princess ,sumpah lawa ,tapi harga pulak over lawa .haha .then ,nak beli hush puppies .lagi lawa .249 .haha .tak payah ! eh eh ,wedges saye warna merah .rasa lawa sangat blerghh -,-'

then ,dah penat nak maut en ? ajak ayah pegi jusco .kat taman melati .jauh en ? haha .bia laa .ayah saye yg drove the car ,haha ,then lalu lah bazaar taman melati .sumpah sesak gila ! isk -,-' bosan .then dah sampai nak keluar .tapi tak boleh lalu taw .banyak gila orang pitpitpitt ! haha .ada sorang mamak ney ,ketuk-ketuk lah kereta mamat tuh .

mamat tuh tido ? adehh ! dah lah chinese .ape pun tak boleh~ dah lah marah marah .isk ! tak bagusnyaa .

Encik Mamak : jalan depan sikit .tak boleh bergerak ney .
Encik Chinese : saya sudah duduk sini dulu .
Encik Mamak : jalan lah depan sikit .orang nak bukak puasa .lu tak bukak puasa .

Encik Chinese kedepan kan kereta .sambil cakap apasal ? tak puas hati ? mau gado ? adehh ! siap keluar kan cota lagi .

P/S : dah lah datang bazaar orang .carik pasal pulak .nampak sangat kau tuh lembik en ? siap simpan cota dalam kereta lagi .kalau kau kuat ,pakai penumbok pun boleh en ? haha .


♥ Older | Newer ❥