Amirra Najihah







+
+

Puasa tahun ney macam ....
Tuesday, August 2, 2011 | 6:37 PM | 0 comment

assalamualaikum awak awak semua .alhamdulillah dapat tahan puasa yg kedua hari neh .hope ,dapat puasa penuh puasa sebulan ney penuh .nanti jenuh nak ganti .haha ;D adehh ! hm .alhamdulillah sebab semalam ada syaitan kat tusyen .nasib tak terjebak .means iman saye kuat lah kan ? haha ;D bahaya neh .ramai penghasut .haha ;D

adehh ! apelaaa ,adik saye yg 10 tahun pun boleh tahan .awak yg 17 tahun tak tahan .apa cerita ? haha ;D eh ! nak cerita neh ,bulan ramadhan tahun ney rasa mcm penat sangat .tak bermaya pun ada .nape eh ? hmm --' rasa tak semangat pun ada .kenapaaaa? :(

jangan cakap ini ramadhan terakhir saya .sobbss :( btw ,tak saba sangat nak raya .baju raya saye dah siap .jgn jealous taw ? baju saye cantik taw ? haha .adehh ! merepek dah .tapi kan ,seminggu jek raya .lepastu trial spm .omjayyy ! help me help me .tak prepare semua subjek lagi kot .paling takot add maths .huu :(


p/s : selamat berbuka kepada semua yang singgah baca entry saye ini .saye berbuka roti john + seri muka dengan air sirap bandung soda .perghhhh ! btw ,perut saye dah ber shuffle lah -,-'


♥ Older | Newer ❥