Amirra Najihah







+
+

surat cinta , kejar kejar , bukak puasa ? euwww !
Thursday, August 4, 2011 | 6:52 PM | 0 comment

assalamualaikum .okayh ,ini sebenanye untuk post semalam ye ? kemalasan melanda ,jadik post hari ini lah kan ? first of all ,anda puasa tak ? alhamdulillah iman saye kuat lagi .hihi .okayh ,3 in 1 taw ? 3 in 1 tuh hape ? haha .okayh ,3 benda lawak dalam satu hari .first is surat cinta .euww ! surat cinta lah sangat ,haha .surat cinta mende eh ?

okayh ,semalam time perhimpunan ada ceramah pasal benih harapan tuh ? haihh ! tiba tiba ada sorang pengawas bagi surat .haha .sebab sebelum ney ,penah kena gosip dgn mamat ney kat sekolah .euww ! geli jek .haha ;D then semalam dapat lah surat .agak bangang lah jugak -,-'


lelaki 1: hi Amirra ,kau nampak kurus lah hari ney ?
saye : gemok lah ngok -.-'
lelaki 2 : bagus lah kalau sedar .

haihh ! tulisan merah lain ,cantik sikit .tulisan turqoise buruk nak maut .haha .means ,dua orang yg berbeza . eh ! actually ,perlu ke ? hello ! menyampah lah dengan perangai korang tu .

secondly ,main kejar kejar ? haha .seriously seronok gila ! kena kan Mr. Christopher ,haha .selalu kena marah dengan dia .btw ,dia ckp saye anak murid kesayangan dia .haha .adehh ! sebelum balik semalam ,kitorang tutup lampu and tarik pintu .haha .ambik dia punya pembaris panjang semua .haha .then dia keja kitorang .haha .,sumpah tak rasa lapar dah .hihi :D

lastly ,semalam saye bukak puasa dekat Mcd .with Fatin ,Masyi ,Shahidah ,Putri ,and kakak dia skali .perghh ! kenyang gilee ,saye makan double cheese burger with ribena .sedap ohh .kenyangg .then tunggu ibu amek ,perghh ! bejanggut .


hee .dah dah .cerita sampai sini jek .tak tahu nak cakap ape dah .btw ,selamat berbuka sayang .saye berbuka nasi dengan lemak ketam with jus tembikai .


♥ Older | Newer ❥