Amirra Najihah







+
+

tolong lah patik .takut ! :(
Sunday, August 7, 2011 | 3:02 PM | 6 comment

hello dear .ehemehemm .hari ney kan ? penat sangat ohh ! sebab bangun pagi jek .mak suruh kemas rumah .kalau tahu lah nak angkat tu angkat ney ,baik sahur pagi tadi .perghhh ! rasa kalau dapat soya cincau ney sedap oh ! haha

bila dah siap kemas semua ,baring lah kat ruang tamu .tetido bhaii ! 2 jam pulak.haha .adehh .apa nak jadi anak dara ney haaa ? okayh okayh .balik kepada tajuk okayh sayang sayang sekalian .

saye kan ,ada masalah lah .sape boleh tolong ? dia mulia sangatt .okayh ,saye ade problem dengan saye punya jantung hati .hoho .sape ade idea eh ? saye kan nak sangat dia balik .huu :(

saya nak buat dia suka dekat saye balik .

saya taknak hilang dia .

saya nak dia selalu text saye macam dulu

tahu tak bertapa terseksa nya macam ney ? adehh ! sedih sedih :(


p/s : awak ,kurangkan ego awak boleh tak ? pleaseyyyy -,-'


♥ Older | Newer ❥