Amirra Najihah







+
+

dah bosan ,blah je lah :D
Thursday, September 1, 2011 | 4:50 PM | 0 comment



hello .ape ney spesel spesel ney ? hahah ! seriously ,not in mood .hari hari gadoh ,mmg rasa nak pecahkan aje muka orang .tapi saye kan lembik en ? takpe takpe .eh ,kalau anda nak sangat dekat ex gurlfie anda tu balik .pegi lah .dengan dia pun lama en ? 2 tahun setengah .haihh .pegi pegi .siap datang rumah dia lagi .

patut lah taknak di ganggu .bagus lah .eh ! kalau terus terang lagi bagus lah weyh ? jangan buat orang macam tunggul weyh .okayh ? sumpah akau rasa menyampah gila nak maut .

p/s : kau boleh weyh nak dekat ex kau balik .or carik mana mana perempuan yg hot-hot .lawa-lawa .gebu-gebu .satu jek aku cakap dekat kau weyh .kau takkan dapat jumpa perempuan macam aku dah .aku perasan ? eh tak .tengok lah .kalau tak pecaye ,kau tunggu .kbye . 143 ! i hate you :)


 ini lagu untuk kau ,sila hayati betol betol .


♥ Older | Newer ❥