Amirra Najihah







+
+

saya gro ? erk :/
Sunday, October 30, 2011 | 9:28 AM | 2 comment

assalamualaikum .hello awak ,okayh .kepenatan saya pergi kursus kahwin semalam tak hilang lagi .bhaha :D taktakk .pergi seminar spm je .pukul 6.45 pagi dah pegi dah .hm :/ mengantuk .haha .then pukul 7 malam balik dah .pastu terus pegi wangsa wallk .haha .beli baju baru .tralala :D

okayh ,seperti yg anda tahu .kami mmg suka edit gamba kan ? haha :D and fyi ,gamba superwoman itu edit sahaja .percaya tak ? taknak sudah .tak paksa .hihi .okayh ,ini untuk orang yg perangai noob gila nak mati .

aku takda lah bodoh sangat nak snap gamba macam ney kan ?
sila guna otak kau tu .
hee .sape lah yg tak reti berseni tu .goshh ! ini minah nya .haha :D noob noob noob .

kesian~

haha .kalau tak tahu apa apa .sila jangan bersuara .buat malu oh ! mai nak simpankan muka kau dalam poket aku .


♥ Older | Newer ❥