Amirra Najihah







+
+

terasa macam anak patung pula :)
Sunday, October 23, 2011 | 11:42 PM | 1 comment

assalamualaikum .straight to the point ,malas nak bermadah bagaii .hm :/ apa rasa eh kalau menangis hari-2 ? haha .itu lah hobi saya akhir - akhir ney .sorry to say lah eh ,penat hidup dalam berpura - pura ney ;) agak agak apa lah status sebenar aku dengan kau ? gosh ! watepak mengg .apalah aku nak buat ? current updated dia .goshh ! sial sial sial


:D mengapakah ^aku bitchy^ ney punya blog ada muka kau yg kacak tu ?

caption dia .so sweet .

boleh bg tahu saya tak ,apa benda ini semua ? i'm not ur toys la -..- fakoff .

macam ney lah kalau jadi orang yg tak lawa ,gemok ,hitam kan ? selalu dipermainkan .heh .

wait and see dude ! what you give ,u get back .

what goes around ,comes back around . KARMA ! 


♥ Older | Newer ❥