Amirra Najihah







+
+

Fakta Apabila Di Chowkit
Saturday, November 19, 2011 | 7:14 PM | 2 comment

assalamualaikum .hee .bosan ,taktahu nak tulis entry apa .so ,entry ney pun boleh .haha :D okayhh ,pasal chowkit ye .apakah ? pasar chowkit ye .bukan nak cerita pasal lorong haji taib ye .haha :D maaf kalau terkasar bahasa .faham-2 lah kan itu tempat apa ? haha :D

okayhh ,pagi tadi ikut bonda pergi pasar chowkit .eii .tak suka actually .habis kaki i you .haha .gedik .kbye :| haha .basah weyh .then beli lah ayam ,udang and blablablaa .tahukah anda ,ini fakta bukan lah di pasar chowkit je .pasar malam pun selalu juge .haha :D

fakta 1 

kalau pergi beli barang dekat penjual lelaki dan yg beli tu adalah seorang anak dan ibu .penjual tu mesti akan cakap ,

penjual ikan : mak nak berapa ekor ?
mak : 5 ekor cukup .
penjual ikan : ikan lain taknak ke mak ?
haha .perlu ke panggil mak ? bukan mak kau ,dan bukan mak mentua kau .haha :D 

fakta 2


lagi lagi kat pasar chowkit okayh ,dah lah sesak .ramai orang ,kalau kita kentut orang takkan denga oh .haha .kalau kentut busuk pun ,takkan bau .sebab pasar dah memang busuk .haha :D

btw ,maaf lah entry merepek .saya bosan .haha :D eh eh ,kita kan dah baik dengan sayangg kita tu .dia kan marah kita :O dia merajuk lama tahu ? haha .wekk :p


♥ Older | Newer ❥